Klanten service
Ons serviceteam is er altijd om te helpen.
Algemene vragen beantwoord
Bestellingen en verzending
Via de webshop:
- Bancontact
- Masterkaart of Visa
- Apple pay
- Via overschrijving
BE03 0019 7452 1084
GEBABEBB - iDeal
- Sofort banking
- Klarna gespreid betalen
- Betalen bij afhaling
- Betaling met ecocheque enkel mogelijk ter plaatse bij afhaling in de winkel
Ter plaatse (Rotselaar):
- Cash
- Bancontact
- Mastercard
- Visa
- Payconic
- Eco cheque Sodexo, Pluxee, Monizze, Edenred
- Consumptie cheques
Bestellingen vanaf 399€ BTW inbegrepen worden gratis verzonden binnen de benelux.
Op de artikel pagina vindt u onder ‘extra informatie’ steeds de bezorgtijd van een product.
Voor producten op voorraad : 1 tot 3 werkdagen : Bestellingen kunnen enkel verstuurd worden op werkdagen, afhaling in ons magazijn is wel mogelijk tijdens het weekend na afspraak.
Levertermijn voor producten die niet op stock zijn :
Voor de meeste producten die niet op voorraad zijn bedraagt de gemiddelde levertermijn slechts één week.
Contacteer ons indien u vragen heeft over de levertermijn van uw product.
In het menu vindt u de link ‘Mijn account’.
Hier kan u onder ‘registreren’ een account aanmaken.
Tijdens het afrekenen kan u een verzendadres opgeven.
Indien uw verzendadres verschillend is van uw facturatieadres vink dan ‘verzenden naar een ander adres’ aan.
Indien u na bevestiging van uw bestelling toch iets wenst te wijzigen contacteer ons dan zo spoedig mogelijk.
Neen, creditkaart gegevens worden voor de veiligheid niet opgeslagen door ons.
Ja, op alle producten wordt 21% BTW aangerekend.
Wij versturen naar volgende landen:
Belgie
Nederland
Luxemburg
Verzendingen worden zo goed mogelijk verpakt en het aantal dozen wordt beperkt om verlies of schade te voorkomen.
Als u een artikel moet ruilen
Retouren en omruilingen
We willen dat je helemaal tevreden bent met je bestelling. Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, accepteren we uw terugbetaling graag.
Neem bij problemen of klachten bij een levering altijd contact met ons op.
Je ontvangt dan van ons een retourformulier en verzendlabel om het product gratis te retourneren.
Geretourneerde goederen dienen altijd te zijn voorzien van de originele leveranciersverpakking en labels en in dezelfde staat als bij ontvangst.
Goederen moeten binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen worden geretourneerd.
Goederen die bij levering een defect of beschadiging vertonen worden vervangen door een nieuw product.
Controleer uw bestelling steeds grondig bij levering.
Is er een fout gebeurt. Contacteer ons dan zo spoedig mogelijk zodat we dit kunnen oplossen.
Indien u een beschadigde levering ontvangt is het zeer belangrijk dat u dit laat noteren op de vrachtbrief van de transporteur.
Onze zendingen zijn verzekert tegen beschadiging of verlies.
Contacteer ons onmiddellijk (binnen de 24u) om dit te melden en vermeldt uw ordernummer.
Bij een retour ontvangt u van ons een verzendlabel waarop het verzendadres reeds ingevuld is.
Het retouradres is:
Mobile Future BV
Stationsstraat 180/5
BE3110 Rotselaar
Voor ondersteuning kan u ons steeds bereiken via telefoon, mail of het contactformulier.
Contacteer ons onmiddelijk zodat we dit kunnen aanpassen.
Indien uw bestelling nog niet verzonden is kan u deze nog aanpassen of annuleren.
Indien de bestelling reeds verzonden is dan sturen wij u een retourlabel om de goederen terug te sturen.
Dat is mogelijk. Bij een uitverkocht artikel kan u uw mailadres opgeven zodat we u kunnen verwittigen als er opnieuw voorraad binnenkomt.